Advanced Inventory Management

Förenkla Lagerhanteringen


Ett enda enkelt verktyg för att hantera alla artiklar på lagret. Hantera lager av både lacker och tillbehör med ett enda verktyg. När lagret av en produkt går under en viss miniminivå skapas en beställningslista automatiskt. Detta sparar tid, arbete och pengar genom att effektivisera hela order- och lagerhanteringssprocessen.

  • Precise overview of all products Exakt översikt över alla produkter och tillbehör på ditt lager
  • Skapar automatiskt beställningslistor
  • Beställningar skickas med ett enkelt klick eller genom automatisk beställningsfunktion
  • Ständigt uppdaterad information
  • Kortare lagertid
  • Hantera flera lager från en enda skärm
  • Skapa egna streckkoder (katalog, etiketter)
  • Kontrollera utgångsdatum för att undvika svinn av färger som används sällan

Fördelar och Funktioner


enhaced monitoring


FÖRBÄTTRAD ÖVERVAKNING

Genom att övervaka förbrukning och kontrollera lagernivåer i realtid på en ständigt uppdatera kontrollpanel kan du effektivt hantera alla artiklar i lager – även om du har flera lager

simplyfied stock


FÖRENKLAD LAGERHANTERING

Varje inkommande lagerartikel kan antingen skannas eller registreras automatiskt. Sedan skannas den igen när den används och beställs om automatiskt vid behov.

improved profitability


ÖKAD LÖNSAMHET

Minska din kapitalinvestering genom att ha mindre i lager. Och tack vare kortare processtider kan du fokusera på mer lönsamma aktiviteter.

fast roi


SNABB AVKASTNING

Advanced Inventory Management ger betydande effektivitetsvinster och betalar sig därför vanligtvis på väldigt kort tid!

Så här fungerar det


how it works
  1. Nya lagerartiklar kan antingen skannas in med streckkodsläsare eller registreras automatiskt av systemet.
  2. Du skannar eller registrerar varje artikel när den används.
  3. Du kan utforska både specifika lagernivåer och förbrukningstrender, till exempel per lackerare eller lager, när och var som helst.
  4. När en artikel når en fördefinierad lagernivå läggs den automatiskt till på orderlistan.
  5. Orderlistor dubbelkollas innan de skickas till leverantörer för att se till att de levereras i tid och att lagernivåerna alltid upprätthålls.

Tidsåtgång
För att kontrollera lager

Tidsåtgång
För att lista alla produkter som behöver beställas hem

Tidsåtgång
För att lägga order hos leverantörer

Enbart de här tre rutinuppgifterna sparar en timme av din värdefulla tid. Vad skulle du kunna göra om du hade en extra timme ledig tid varje vecka?

Börja Växa med Advanced Inventory Management I Dag.




Drivus more information desktop SE